Sabtu, 17 Februari 2018

Who Tells Cancer Patients Can not Sport? This is Expert Explanation

jual celana tactical blackhawk

Who Tells Cancer Patients Can not Sport? This is Expert Explanation

 

Jakarta, The benefits of exercise can not only be enjoyed by those who are healthy. Experts say cancer patients can benefit from exercise, provided it is well done and under surveillance. We are side by side (with cancer), do not be hostile, but we control. One of them with sports, said Dr. Grace Tumbelaka, SpKO on the sidelines of the monthly event Cancer Information and Support Center (CISC), in Menteng, Central Jakarta, Saturday (8/7/2017). Sports can also help patients to improve the mood because with exercise, the body releases endorphin hormones that make people happy. In addition, exercise can also reduce fatigue, anxiety, and other side effects of therapy to reduce the dose of chemotherapy. Moreover, sports while gathering, aura better, bright doctor who is familiarly called Dr. Grace ini.Tujuan exercise is divided based on the phase faced by each patient. In the treatment phase, exercise is done to prevent our condition from decreasing further. If therapy has been completed, exercise is done to restore the condition of the body as it was. Read also: One Alcohol A Day Can Trigger Breast Cancer So, what kind of exercise is recommended for cancer patients? Dr. Grace said cancer patients who are still undergoing therapy should have discussions with ongkologisnya. Later doctors will give indications and contra-indications of the type of sport you want done. However, exercise of patients with cancer who are still in the course of chemotherapy or radiation requires special attention. This is because the response of chemotherapy is different for each individual. So the sport must be adjusted. Sports not just play basket wrote, which is important with its regularity, there is period, sustainable, it also sports. The most easy what? Road for example, physical activity can be done with a duration that is not too long, ie 20 minutes. By exercising, make sure you also take breaks more often and always control the effects of cancer treatment assisted by your doctor. Also read: Environmental Factors and Lifestyle, Young Age Can Also Hit Myeloma For radiation patients, the dose of exercise may be reduced and in certain cases the exercise can also postponed. For example if too fatigue, said the active doctor to be the speaker. Exercise is as good as it is, do not have to exercise that produces a lot of sweat.Perlu noted, exercise should be reduced if the patient experienced a number of criteria such as anemia. Anemia occurs when the body lacks red blood cells. Though red blood cells are important to transport the necessary oxygen during exercise. Neutropenia with fever of more than 38 degrees is also a reason to reduce physical activity. In addition, if low platelets should also avoid contact sports or high risk of injury. If for survivors? The recommendation is the same with normal people you know, the terms with gradually. The key in what? Exercise, routine, add a doctor who is known fashionable ini.Baca also: Survivor Leukemia It Remains Spirit Thanks to Friend and Family SupportThe frequency of exercise at least 3-5x per week with moderate intensity, the duration is quite 30-60 minutes per day. Some research is even recommended active move, but of course there are things that must be considered according to the condition of our respective bodies. With exercise, not only makes the body feel more fit. But it can also be an effort to prevent or reduce the risk of various types of cancer such as colon cancer, lung and others. Alternative sports offered include road, cycling, or aerobics, yoga, pilates to Thai Chi. Sit ups are not recommended because they affect the spine, he adds. Do not forget to stretch before and after exercise. Do it for 10-30 seconds with a frequency of 3-4 times. Read also: This Scientific Reasons Sports Can Prevent Cancer (mrs / mrs)

  

 

celana tactical

 

Senin, 22 Januari 2018

Estos 3 principios de vida saludable para prevenir la Diabetes

Jual smart detox di jakarta timur

Estos 3 principios de vida saludable para prevenir la Diabetes

               

Yakarta, la Diabetes es una enfermedad que puede prevenirse por medio de cambiar los patrones de vida se convierten en más saludable. Los expertos dicen que hay 3 cosas que se convirtieron en los principios básicos de patrones de vida saludable. Dr. Fiastuti Witjaksono, SpGK (K) del HOSPITAL Cipto Mangunkusumo dijo tres principios mencionados están reduciendo la cantidad de ingesta de calorías, aumentar la actividad física y comer en forma regular. Aunque parece simple, hace tres cosas que dice que se necesita intención y constancia. Reducir las calorías, comer regularmente y activamente móvil hecho fácil hablado y escrito. Pero hacerlo es difícil, aunque el efecto es simple, dijo el Dr. Fiastuti, en seminarios de bienestar diabetes en el centro comercial ciudad Prodia Kasablanka, sur de Yakarta. Lea también: para que Pradiabetes no tan clave en la Diabetes, el Dr. Fiastuti, patrón de HidupDijelaskan reducir las calorías se pueden hacer por evitar el consumo de alimentos con grasas e hidratos de carbono simple. Fideos instantáneos y alimentos fritos son dos ejemplos de alimentos con carbohidratos y grasas Simplex que contienen muchas calorías. Elija alimentos que contienen hidratos de carbono complejos y grasas como arroz integral, avena o pescado. Alimentos con carbohidratos complejos y grasas para hacerlo más rico valor nutricional así como el número de calorías que contienen no es grande. El segundo principio es hacer actividad física. Idealmente, el ejercicio realizado durante 150 minutos a la semana, que se puede dividir en 30 minutos a 5 días. Si algún deporte no puede hacer un hábito del cuerpo mantenerlo en movimiento. Paseo con almuerzo no muchacho de oficina nitip o ir a la oficina con la bici era bueno para hacer que el cuerpo se mantuvo activo, insiste. El último es a comer regularmente. Para llegar a patrones de vida sana, comer patrones debe ser mantenido, no debería ser demasiado y no debe ser demasiado pequeño. Si comer irregular hará que su azúcar en la sangre y los niveles de insulina, significa fluctuación hacia arriba y hacia abajo inesperadamente. Esto aumenta el riesgo de diabetes, pungkasnya. Leer también: tenga en cuenta, es una muestra temprana de Prediabetes 4 para buscar hacia fuera (señora/up)

Jual smart detox di jakarta timur

 

Sabtu, 13 Januari 2018

Ho un raffreddore può rendere i corridori non fino al traguardo

smart detox jakarta

Ho un raffreddore può rendere i corridori non fino al traguardo

               

Jakarta, a volte non solo la condizione di dolore severo può ostacolare un corridore per raggiungere il traguardo. Malattie infettive come la gastrite, influenza, raffreddore o anche la luce possono anche essere influenzate. Uno studio dai ricercatori Università di Pretoria trovato che di 240 campioni di maratoneti in due eventi, ci sono circa due per cento dei corridori sani sani non fino al traguardo. La figura è aumentato a otto per cento in un gruppo di corridori che sono diagnosticati con malattie sistemiche. Leggi anche: in due giorni, disordini renali acuti a causa della maratona per sbarazzarsi di quel SendiriSementara in coloro che sono diagnosticati con la malattia acuta 24 ore prima della gara, figure il numero di corridori che non fino a quando la linea del traguardo aumentata così circa 11 per cento. Ricercatore Senior Dr. Martin Schwellnus ha dichiarato che questo studio fornisce la prova di come la salute è compromessa nel minimamente influire sulle prestazioni. Pertanto coloro che si lamentano hanno sintomi sistemici quali febbre, dolori muscolari ed articolari, e vomito in caso di guasto. Corridori senza sintomi solo locali di sintomi sistemici come un naso che cola o intasato potrebbero partecipare alla gara. Basta prepararsi per fermare quando i sintomi stanno peggiorando o nuovi sintomi è apparso, ha detto Dr. Martin citato da Reuters, giovedì (05/11/2017). Dr. Martin ha detto i sintomi dovrebbero essere particolarmente consapevoli del corridore per qualcuno è un respiro che si sente sempre più difficile, vertigini, dolore al petto e la frequenza cardiaca è notevolmente più veloce. Se è così allora immediatamente interrompere e cerca l'aiuto perché esso potrebbe trasformarsi in gravi complicazioni. Malattia acuta può interessare diversi sistema fisiologico quando lavoriamo, e più importante, potrebbe anche culminare in complicazioni mediche, ha detto il Dr. Martin. Leggi anche: grave disidratazione ha cominciato, quest'uomo è un danno di cervello naturale (fds/vit)

smart detox jakarta

 

Minggu, 07 Januari 2018

Essen Sie dunkle Schokolade, einmal pro Woche gut für das Herz

jual smart detox di jakarta

Essen Sie dunkle Schokolade, einmal pro Woche gut für das Herz

               

Jakarta, wuchs die Popularität von dunkler Schokolade als gesunde Snacks, nachdem eine neue Studie Vorteile für das Herz fand. Durch den Verzehr von dunklen Schokolade, umgehen Sie die Störung des Herzrhythmus. Konsum von dunkler Schokolade möglicherweise jedoch nicht mehr als 170 Gramm pro Woche. Dieses Argument ist das Ergebnis einer Studie von Forschern der Harvard t.h. Chan School of Public Health. Dunkle Schokolade ist für diejenigen, die gesunden Ernährung machen wollen, gesunden Snack Entscheidungen, sagte Elizabeth Mostofsky, leitender Forscher der Studie, die von Reuters zitiert. Lesen Sie auch: dunkler Schokolade naschen machen eine Nacht mehr NyenyakPenelitian mit Herz-Rhythmus Störungen Fall analysieren (Vorhofflimmern) von der Teilnahme an Dänemark 55.502 getan. Ihre Krankengeschichte im Vergleich zu Diäten, die tun, vor allem die Höhe der Schokoladenkonsum pro Woche. Die Ergebnisse der Studie beschreiben die Teilnehmer verbrauchen eine Portion dunkle Schokolade (28,35 Gramm) pro Woche ein 17 Prozent niedrigeres Risiko für Herz-Rhythmus-Störungen auftreten. Auf der anderen Seite hatten diejenigen, die 2 bis 6 Portionen von dunkler Schokolade pro Woche verbrauchen ein höheres Risiko des Niedergangs, um 20 Prozent. Wenn der Verbrauch von mehr als 6 Portionen pro Woche das Risiko nur um etwa 16 Prozent lag. Dunkler Schokolade ist in der Tat sehr gut, aber der größte Vorteil ergibt sich, wenn die Portionen gegessen genug und nicht übertrieben, Mostofsky wieder hinzugefügt. Forscher in einer Studie veröffentlicht in der Zeitschrift dieser Herd Attribut verminderte Risiko von Herzrhythmusstörungen mit Flavanolgehalt Inhalten im Besitz von dunkler Schokolade. Flavanolgehalt wurde lange geglaubt, eine Substanz, die anti-entzündliche und Anti-Entzündung zusätzlich zu den Vorteilen als Anti-Oxidantien. Lesen Sie auch: Schokolade neue Erkenntnisse der Forscher können 5 Mal pro Tag (Frau/Vit) konsumiert werden

Rabu, 03 Januari 2018

Envie de mincir rapidement, préférence Breakfast gruau ou fruits ?

jual smart detox di jakarta utara

Envie de mincir rapidement, préférence Breakfast gruau ou fruits ?

               

Jakarta, lorsque vous appliquez un programme de perte de poids, devrait choisir un petit déjeuner sain. Cependant, quel est le meilleur, petit déjeuner avec des flocons d’avoine ou de fruits ? Pour le petit déjeuner et le dîner, je recommande d’utiliser des flocons d’avoine. La raison, pourrait ajouter farine d’avoine avec la protéine (faible teneur en gras de lait) comme matière pengencernya, nutritionniste dudit diplômés de l’Université de Sydney, Leona Djajadi Ministerielle Victoria. Lire aussi : afin d’être en bonne santé et cerveau Concentration augmente, Yuk Menu du petit déjeuner oeufs ! Selon Victoria, la farine d’avoine est un meilleur choix de petit déjeuner en raison de sa teneur élevée en fibres et peut faire baisser le taux de mauvais cholestérol (LDL-cholestérol). De plus, une protéine combinée et la fibre font avoine glut et sains. Protéine vous fera sentir rassasié plus longtemps, aide à stabilise la glycémie et construire le muscle masse, imbuh Victoria. Autres avantages, un bol de flocons d’avoine peuvent servir de substitut pour le riz, se dégustent avec du miel ou de fruits ou morceaux d’avec un plat d’accompagnement tels que viande, oeufs, poisson ou poulet déchiqueté. Pour fruits peuvent utiliser comme pépites sur le dessus de flocons d’avoine ou comme un matin et l’après-midi, a déclaré le propriétaire d’un compte Twitter @Leona_victoria. Le plus important d’un programme de perte de poids est une diminution stable et durable, aucun soulèvement ou un régime yo-yo. Ainsi, l’engagement de rendre les aliments sains comme un mode de vie sain qui se sent facile et amusant pour gagner sa vie. Puis l’exercice régulier et positif, pensant sans doute contre moi-même. Sport perminggu de 4 - 5 fois au moins 30 minutes par jour. Commencez par des exercices légers comme les routes et dans les escaliers, pungkas Victoria. Lire aussi : Slim astuces a l’expert de mâcher des aliments : au moins 35 fois (hrn/haut)

Minggu, 31 Desember 2017

Verblijf vanaf calorierijke voedsel maar nog Meaty, waar is het?

Jual smart detox jakarta

Verblijf vanaf calorierijke voedsel maar nog Meaty, waar is het?

               

Jakarta, verminderen gewicht worden inderdaad voor veel mensen moeilijk. Hoewel het heeft geworsteld vanaf high-calorie en vet voedsel zoals melk, kaas, pizza, hamburgers en zijn vrienden, maar nog steeds zinloos lijkt. Verkeerde waar? Dik was niet alleen vanwege het voedsel. Lokale gerechten kunt vet maken. Een voorbeeld is gewoon eten te veel kokos Curry, kokosmelk, gebakken-gebakken en suikerhoudende-zoete drank, zegt voedingsdeskundige en dieet, Leona Djajadi MND Victoria. Toegevoegde Victoria, verminderd rantsoenen verpakt groot goed niet noodzakelijkerwijs verminderen de verbruikte calorieën. Vooral wanneer mengemil hobby is niet echt gegaan. De reden, het aantal calorieën werd beïnvloed door het soort voedsel, of het nu gaat om rijst, bijgerecht, groente en how to cook het, gebakken, gekookt of gebakken. Lees ook: nog steeds ongelooflijk, dit dieet Hoax 5 kunnen maken Fat LhoJadi nodig aandacht te besteden aan wat wordt gegeten. Al was het maar eet 1 keer per dag, zoals na een patroon van dieet Intermitten 'vasten' dan maakt het niet uit. Het probleem zei als dat ngemilnya gedurende de dag blijkt, een vrouwelijke afgestudeerd aan de Universiteit van Sydney. Een van de trucs om gewicht te verminderen is het verminderen van consumptie van oliën en vetten, want de twee namen calorieën 2 maal meer dan koolhydraten en eiwitten bevatten. Vandaar, kies olijfolie als een goede keuze van olie voor sauteren of frituren. Bovendien zei Victoria verminderen van zout inname zijn ook meestal aanwezig op de fast-food of instant. In het lichaam, zal het zout water absorberen zodat het water kan niet worden gebruikt voor andere doeleinden, waardoor een stijging van de bloeddruk en gewicht aanwinst, pungkas Victoria. Lees ook: vaak vernederd, zwaarlijvige mensen zou ziek hart (hrn/vit)

Senin, 18 September 2017

Avidamente bere tè verde, peso corporeo di Andistya giù 17 Kg in 3 mesi

perut buncit

 

Avidamente bere tè verde, peso corporeo di Andistya giù 17 Kg in 3 mesi

Jakarta-con l'eccezione di sport, la preparazione di una buona dieta è importante anche per perdere peso corporeo. Il seguente fa Andistya Pratama (44) provare a lavorare. Dopo il fallito non appesantisce nonostante sport vigorosa, Andistya tenta di applicare un modello di sana alimentazione attraverso il consumo di tè verde. Il detikHealth, il ragazzo che viveva a Magetan, East Java, racconta le esperienze berdietnya perdere peso 17 kg, come scritto su martedì (22/04/2014): tempo di inizio del movimento la dieta, penso che se l'esercizio duro e prolungato così il peso del mio corpo sarebbe andato. Per tutto il mese, regolarmente esercizio fisico fare jogging, per quanto più o meno 2 km di distanza. Ma i risultati che sono in grado per tutto il mese che è solo il mio peso corporeo ha ristretto solo 1 kg. In realtà io stavo non solo facendo così come sporting una dieta sana. Ho poi provato a modificare i modelli di pensiero. Voglio aumentare la resistenza a causa del fatto prima io così facilmente stanco. Alla fine continuo a fare l'esercizio come ho molto prima. Un momento per la mia dieta troppo, come generalmente solo mio porzioni, basta sottrarre. Anche sempre bere tè verde ogni giorno per proteggere la salute così come le calorie nel corpo. Dopo 3 mesi. muovendo la dieta, peso corporeo di 17 kg, così I ' m down 65 kg. Una diminuzione del peso corporeo era così ha influito sul mio display. Io sto makin sicuri. Posso anche giocare qualsiasi fisico come il trekking e jogging con nessun feltro facilmente stanco. Di fuori di questo, sono anche il più sicuro di me quando ha incontrato il tipo di avversario. In realtà la frase 'cambiare per il meglio' è infatti proprio lì. (ajg/mer)

 

mengecilkan perut buncit